16 oktober, 2005

 

De Gouden Greep van week 42

Zal ik deze week eens net doen of ik Gabber Gijs niet ben?


Nèèèh, toch maar niet.
De wereld is al verwarrend genoeg.



Deze week is de gouden greep bij elkaar gezocht via Live365.

We beginnen ´poppy´

H.A.D. - Carpool

Om gauw weer ´punky´ verder te gaan
Creation One - Accelerator
The Thornbirds - All the Same

Kijk hier wordt een mens nou vrolijk van.
Duitse rock met een americaans accent.
Stereo Total - L.A., CA, USA


Even stevig afsluiten.
Uit ons koude kikkerlandje

Frogland - Fire

Comments:
Zo waar een comment

En niet zomaar een comment nee het betreft hier een comment van Simon Vinkenoog. Laten we eerlijk zijn wie krijgt er anno 2005 nog comments van Simon nah nagenoeg niemand.

Dus prijs u gelukkig.
 
Het is niet mij, maar misschien toch wel...

Inspirerende muziekkeuze, heer Gijs. Dat doe ik u niet na.

Met vriendelijke groet,

Ikke
 
Welkom meneer Vinkenoog in dit nederige blog stulpje.

Is er buiten uw comment nog kans op een klein gedicht??
 
@incognito

Ja Hallo zeg!
Als ik niet weet wie u bent, dan kan ik ook niet antwoorden.

Maar toch bedankt voor het compliment.
 
Ha die Gabber Gijs,

Zal ik dan maar eens een comment volkalken. Je weet dat ik hier geregeld leentje-buur kom spelen. Beschouw dat als een groot compliment. En zijn niet veel mensen die zich met mijn melomane afwijking kunnen meten. Maar je komt wel heeeeeeel dicht in de buurt.

Keep on the good work!
 
Hee Hallo zeg! The Famous One

Natuurlijk kan je leentje-buur spelen: iedereen die hier langs komt mag deze muziek gebruiken.
Het is niet mijn muziek maar van die artiesten. En die willen graag gedraaid worden.

Dat sommigen dat leuk vinden.
Kijk, dat vind ik nou weer leuk.
 
Een reactie posten



<< Home






This page is powered by Blogger. Isn't yours?