07 maart, 2010

 

De Gouden Greep van week 9

Eventjes om er weer in te komen hoor!
Vegas Knife Fight - Dearly Beloved

Zo! Het stof is er weer af.
En dat is meteen ook weer de eerste Creative Commons Music Sharing License.
Dus doe er wat mee zou ik zo zeggen.


Wat rustiger. Maar nog zeker geen knuffel rock.
Uit Canada. En misschien werkt het ook wel therapeutisch.
Remedy Music - Up from the Bottom
Hun No Patience is mij niet ongedurig genoeg, maar staat weer wel onder een CC License. Dus maak er eens een zenuwachtige remix van!


Stuwende basgitaar. Zang a-la KC and the Pressuregroup.
Je zou zo een 70er jaren recensie kunnen schrijven. Maar dan met een vleugje 21e eeuw.
Ik ben weer helemaal vrolijk. Party anyone?
Stepping on Mars - Junk in the Front


Ik kan me zo voorstellen dat dit høken op z'n North Carolina's is.
Alhoewel een mevrouw niet zo in dat beeld past.
Je hoort de schuur nog wel door de opname heen kraken. Haar stem is een kruising tussen Janice en Bonnie.
Carol Lowery styles - Whole World Is Down On Me


En als afsluiter dit keer Americana uit Londen door een Australische zangeres! Als dat geen wereld muziek is.
The Low Country - Lord I want an Exit

Comments: Een reactie posten



<< Home






This page is powered by Blogger. Isn't yours?